View Single Post
Old 05-20-2019, 03:34 AM #2007
Uriengit Uriengit is online now
Super Moderator
 
Join Date: Apr 2016
Posts: 6,105,575
Uriengit is on a distinguished road
Uriengit Uriengit is online now
Super Moderator
 
Join Date: Apr 2016
Posts: 6,105,575
Uriengit is on a distinguished road
Default





My slave is in the dungeon and hes going to worship me. I have told him if he pleases me, he may be rewarded. I begin by getting him to lick my shoes. I have a riding crop in my hand to make sure he knows what I want. I then tell him to lie on the floor while I bind his hands and feet together. Hes going to experience the luxury of having my beautiful ass in his face. I want him to enjoy eating my shit. As I sit over him I order him to open his mouth nice and wide. He must be ready to receiveve my scat. After I have made sure he has enough, I tell him to keep chewing, he must not waste any or Ill punish him. I notice his cock is erect, so I slip a condom over it. As he chews on my scat I give him a couple of lashes with my riding crop. As I take a tight hold of his cock, he begins to tremble. I know he is desperate to cum. However, not until he has completely finished eating all my delicious shit. While he enjoys chewing the last piece of shit, I give him a handjob telling him he can cum. Afte hes finished, I remove the condom and squeez his cum into his mouth. What a treat for my scat slut. He will surely remember his delicious scat hors doeuvre from Mistress Gaia.

ITALIAN
Ho il mio schiavo nel mio lussurioso dungeon , pronto ad adorarmi . Se sapra soddisfarmi come desidero , potrei anche premiarlo. Gli ordino di leccarmi le scarpe mentre impugno tra le mani il mio amato frustino da cavallerizza, in modo che lo schiavo capisca sin da subito le mie esigenze .
Lo obbligo a stendersi sul pavimento ,e gli blocco mani e piedi legandolo saldamente. Ora si che e predisposto per lonore di avere il mio sontuoso culo sulla sua faccia. Pretendo che si diverta a mangiare la mia squisita merda. Spalanca la sua boccuccia di rosa , mi metto in posizione , e faccio una bella cacata sul suo viso. Dopo averne fatta davvero tanta, gli ordino di masticare la mia gustosa merda, senza sprecare nulla , altrimenti dovro punirlo .
Noto che il suo cazzo e bello dritto e duro ,e gli metto un simpatico preservativo. Mentre continua a mangiare i miei escrementi, mi diverto ad usare su di lui il mio amato frustino . Afferro con forza il suo insignificante cazzo , e con mia gioia lo sento tremare come un foglia. Vorrebbe venire , e disperato .
Ma prima deve prima degustare del tutto la mia deliziosa merda. E mentre ingoia lultimo pezzo di merda rimasto , lo torturo con uno dei miei famosi handjob e al culmine della sua disperazione, gli permetto di venire. Gli sfilo il preservativo , lo avvicino alla sua faccia , apre la bocca , e spremo tutto il contenuto in modo che la troietta trangugi tutto il suo schifoso sperma. Solo una Domina realmente generosa come me , puo ‘ fare un regalo del genere alla mia puttanella di ” merda ”. Di sicuro , ricordera per sempre il delizioso antipasto gourmet della sua Padrona Gaia.
Models: padronagaia

Duration: 12 min 56 s
Resolution: 720 x 1 280
Format: MPEG-4
Size: 350 MiB
Download From AnzFile
__________________
Freshrip.net
Uriengit is online now   Reply With QuoteReply With Quote